Friday, May 3, 2013

Norman Ezane Architect~ Annyeong~~

assalammualaikum readers~ hai~
kalau jawab sayang~ kalau xnk jawab~ wallahualam missawah~



today~ bermaksud 3 mei 2013 tamat lah sesi latihan industri di keluarga NEA shortform dari Norman Ezane Architect~ sungguh aku rasa sgt homely di sebabkan surrounding dai yang sangat2 kekeluargaan~ starting from encik norman sendiri yang memang dah sporting gila habis~ marah2 dia pon marah2 bapak kat anak2 yang x lekang x lari dari buat silap kat drawing~ bila angin monsun dia tiba~ mula la memetir satu office~ habis sume dibambunya~ huahuahua~




harini memang kaw2 laa aku kikis sume staff kat office~ ngn encik norman pon aku mnx blanja~ hahaha~ sungguh comel dirasakan bila mmpu paw encik norman~ osman pon x mampu beb! hahaha~ xde laa~ xbaik riak2 ni~ jangan~ jangan~ jangan riak please~ hahaah~



makanya dengan harini berjayalah aku membeli jiwa encik norman untuk sedekah topping yogen fruz dan jiwa encik apit tuk sedekah dominos~ alahhh~ dominos je ponn~~ DOMINOSSSS??? sedap tuu~ kau hado? biarpon xdapat makan dihotel2~ aku lagi suka makan kat opis~ duk bilik meeting ramai2 serta mencekik bersama~ haaa~ kan ukhwah lebih erat~ comei gitu~~ otototot~ jadah otototo ni? hmm~~ xtau laa~ aku pon men pakai tuuuulih jer~ ikut dann~ bak kate orang laa~



so~ malas nak citer panjang sbb aku tau~ sini nk sumbat gambar je lebih~ hehehehe~

tadaaa~~~

tadaa~~ ni mell~ fokusss~ fokuss mell~ fokuss~
hahaha~


miza~ adibah hamizah~ penat gak la membelit miza harini~ hahah~ sbb dia pelik~
kuikuikui~


situasi ketika mencekik yogen fruz~
aku x lalu dah~ sbb dah makan santai kat oldtown ngn mell~ miza dia lepak ngn bf dia,
xtau la da makan apa~ tgk elok je dia makan eskrem tu~ hehehe~


suasana bilik meeting~
credit to en. Apit yang dah blanja~ encik Apit yang mana 1?
biarlah rahsia~~


ni gambar la~ but it was editted by mel habib during at the office td~


err~ maafkan saya~ xsuka? boleh trus scroll ke bawah lg serta 
elakkan muka saya di kaca mata anda~ hahaha~
blog aku suka aku la nk letak bnyk mna gamba aku ~ =P


syed sufy~ berfikir lah anda nk panglah mana~ hahah~ sorang 
lawan 1 office~ apa rasa? hehehe~
sian kat kau~ lg 3 minggu baru habis ya~ xpa2~ teruskan usaha anda!



ittadakimass~ maaf~ tgn perkinson plus berminyak makan piza~
so.. gambar x bape cantik laa~



miza seketari office~ si penjawab tepon duduk tepi encik norman~


mkan~ jangan x makan~ heheheh~


bismillah x semua ni~ tgk macam piranha dah~


mungkin muak dan bosan gambar yang sama? hahaha~





anag tafff~~ dedua baju biru!


seronok~ when everybody are very down to earth~




depa dua orang ni sungguh pandai buat muka! hahah~ dengan pola 
aku pon jadik!


jadi~ ni la kesah kami di nea~ smoga nea terus dilimpahkan rezeki~ insya'allah~
thanx to all of you~ for your guide n knowledge that you guys gave to us~ shukran jazilan~

till then~ salam~ insyaAllah~ lain kali kite bercerita lagi~
salam ukhuwahfillah~
#semua description adalah bg gambar dibawah~ sekian~


1 comment:

Unknown said...

assalamualaikum... Maaf kalau soalan agak kurang enak didengar. Nak tanya.. kalau saya LI disini, elaun diberikan atau tidak? itu saja dari saya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...