Monday, November 12, 2012

CACA MARBA

Assalammualaikum y'allsss~~~
hooyeah! *dalamhatimenderita* lama gilak laa aku x update cerita dalam ni~ memandangkan kesuntukan keinternetan dan kemalasan thap dewa dan berganda2 pulak kije yang sampai hidup pon dah jadik carca marba serta lifeless bak kata sekoolmate aku zaman teknik dulu~ fuhh*tariknapasjap* penat cakap senapas!
eh?? aku cakap ke taip ni~ hahah~~ oke2~ back to the track! cite aku bnyk~ tp malas nk buat entry sampai lebih dari 2~ so.. aku mengentrykan semuanya dalam episod suka duka lara aku malam ni kayh~~

HENDPONE WASSALAM~

sedihnya lah hendpone aku wassalam~~ awal sem 2 dulu syok laa~~ along belikan aku galaxy Y~ nk lak time tu tgh hangat2 taik ayam hendpone tu pemes~ aku lak dapat pakai! perghh~~ kembang KEJAP.. kejap jelaa... namun... setelah hampir setahun~ *xcukupponsebenarnya* dia dah ghaib~~ aku x tau la cemana dia ghaib~~ sayangggg.... aku sayang nombo je.. hendpone x.. sebab processor selow sangat~~ x support langsung2 apps yang aku nk guna tu~~ x syok laa... haha.. TP, bg yang kenal la diri aku ni.. aku mmg bekap tepon bnyk! haha.. sampai skrg.. habih dah tepon aku nk pakai... sume rosak!! perghh~~~ stress gilak!! hahah... sampai la tepon aku jadik cenggini~~


hahah~~~ sekian lah hendpone aku sampai cenggini jadiknya!
teruk betul aku ni~~ mmg perosak barang~~ well.. barang ape je yang aku pakai yang x rosak lagi~~ sume ade kott yang rosak~~ paling kurang ponn mesti ade scratch punya laa~~ sunnguh laa aku tipu kalau barang aku xdop sekeratch! haha~~ 

                                                                                                                                       ~~~  EPISODE II

RAJIN BENAU AKU KEMAIH!

entry ni lak aku nk sumbat gambaq je lebih~~ lebih kurang cerita before and after.. and sebb apa lah yang sampai sepah nk mampus tu kann~~ meh sini aku tunjuk!! hangpa tunggu sat no~~ ceq nk uplod~~ tenet kanshit ni selow~~ maklumlaa~~ beruk x bayor lae~ jap eh~~~













well~~ bila dah duk bilik 3 4 hari x keluar~ kompom nye la bilik sepah gila~ tp masuk dah hari ke 3 4 tu~ aku x tahan sangat~ aku kemas sekemas2 nya sbb aku dah serabut carik bnde depan mata pon x jumpa~ carik henpon x nampak carik pemadam gam gunting pisau sampai mouse pon aku x nampak~ x ke stress nk buat kje kalau macam tu~






sort off part aku yang dah kemas~~ alhamdulillah~~ so, dunia carca marba x de la ending cam ni~ x kemas laaa~ hahah~ btw, nak dekat cuti2 malaysia seinggu ni kan bz ngan nk portfolio~ hamek kaww~ kelam kabut sume student archy dengan projek x siap sume bagai macam2 cerita ragam dan gaya ada~ tp, maklumlah~ aku ni hamba yang biasa~ dengan jujurnya kau ni hamba yang biasa yang pernah buat dosa, yang ada dosa aku mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki kalau aku buat salah n silap dekat korang~ especially classmate sendiri~~ 

you guys are just great the way you are~ you dont've to pretend to b good or to be anybody els cause you are just perfect~ i cant beat you~ seriously i cant~ so, the decision that i make is.... i'll depart my self from you~ this is the hardest  decision that i make~ i'll not be around you guys~ follow you guys for the most of time~ but, it'll take only the minor of your time to spend and being with me~ indeed~ still have a lot of thing i need to say~ but,  i'll make it a special edition just to make my self clear~ but, i dont know, how, when. whom, and what will be for the special edition one~ maybe until i am ready~ and i'll just type it~

see you guys *reders later~ 
salam ukhwah~
assalammualaikum~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...