Thursday, January 10, 2013

Bersusah punya lah lama!

assalammualaikum~ xjawab dosa.. kalau jawab, awak sume sayang kat saya~~ =D
well.. xtau nak mula cerit adari mana, couse i am not a journalist~ maka ada kiranya saya xreti nk menyusun kata memintal bicara!
cewah!! aku seronok sebenanye ni sebabkebod lapy aku dah sehat!! *thanxtoDr.PC  yg membaik pulih kan lappy ini! tapi kannnn... kann..

alkesahh~~~
Pada 7 jan 13 aku pon g la kedai dr. pc tersebut untuk bertanya kan harga bagi membaik pulih kebod aku yang dah sekian lama aku terseksa bersama dengannya yang lebih membawa kesusahan dekat aku! so, tanya punya tanya aku sakit jiwa gak sebab annoying gilaa kott sebab brader2 kat situ sume nye sebok n tanak pon layan aku.. Aku sebagai custemer rase stress gile meyhh ngn keadaan dekat situ~ kott laa aku stress haritu sebab drawing aku xsiap dan rakyat2 di klinik pc tersebut pon ternyata tengah sebok dan serabot~ so, aku tanya x sampai 5 min, bg nombo tepon terkini, bg lappy nye series, and dia letak price, so aku pon hangkat lah kaki~ aku ke motor serta merempit sepuas2 nya~ yang aku heran nya, dari pagi senin tu aku clumsy gila.. habis sume bende kat opis tu aku langar! langgar sane, langgar sini.. lepas g klinik pc tu lagi laa! kete aku nk langgar, org tgh jalan kakai pon aku nak langgar~ ish2~ balik aku cter laa kat abah pasal lappy dan harganya tu~ btw, lupa pulak nk mention harga ye~ kebod tu harga dia cakap adalaa rm130 hengget~ uwaaa.. mne nak cekaw~ so, tu pasal la aku cter kat abah~ tp x laaaku cter pasal aku nak langgar sume orang tu kann~~ lepas cter kat a abah tu aku pon x sangka la keesokkan nya abah abgi duit kat aku lg 50,~ elok je aku nk baya mate aku lg 30, hutang dr, pc tu lg 30.. ckup laa kann..

Yang kelakarnya laa kan, brader2 kat dr.pc tu rupenye baye aku je.. sumpa lawaks.. hahaha.. aku ingat dia abang, dia ingat aku kakak.. hahaha~ lawak, lawak.. padahal yg tua kat situ sorang je.. brader QI, yang tolong bukak serta pasangkan balik lah keyboard aku tu..

sekian lah cerita terkini dari lappy yang telah banyak berjasa pada aku sekian lama nya ni.. walaupon agak menyakitkan sebab asek nk kene fomat bla bla bla n bla bla.. duit pon cam angin sepoi@ ribut cathrina je keluar nk beki, tp sesungguhnya aku sayang kutt harta aku ni.. walaupon dah penah jatuh.. but, still berjasa kat aku lagi.. kan sayang kann... aku bercinta ngn lappy lagi bagus aku bercinta ngn manusia! haha..

tata uolss... asslammualaikum~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...