Wednesday, February 20, 2013

It's Norman Ezane family's

assalammualiakum~
 ye pakk... kembali lagi yaaa kita dalam segmen santai bersama hos anda2 semua~ nama yang diberi oleh ibu bapaku panjang bener deh~ jadi aku penddeki aja jadi nya Afiqah Mustafa.. teman2 ku ramai yang memanggilku eyqa saja.. jadi, kamu pon bisa panggilku eyqa~ lebih mesraaa gituu...

huissshh.. sejak zaman bila aku bercakap menggunakan bahasa negara jiran tersebut..? tade laa... maybe sbb tadi aku g ngukur site berjumpa dengan bapak2 jawa dan cakap nye pekat sekali! hahah...

Norman Ezane Architecht..
ye.. ni la tempat praktikal aku sekarang.. tempat yang akan aku menimba ilmu sebagai seorang pelajar yang sedang menjalani latihan nya selama satu semester bersamaan 5 bulan.. cukup x? haaa.. terpaksa laa kau membiasakan diri bangun pagi2 dan hari2.. hahhaha... so kat sini mulanya perjalana hidup aku...

Kat sini aku duduk sebelah amirul fahmi kalau x silap aku laaa dulu.. dia praktikal dah nk habis daa.. mmg dah habis dah ponn.. mell tercampak duk depan bersama En.Apit.. aku pulak yg duduk sebelah mirul tu sebab tu tempat En.Ikhwanicus.. so sekejap je laa pon aku duduk tempat diaa... sebab dia masuk opis suka hati dia bak kata En.Fuad dulu, asst. architect masuk suka hati sebab tu projek dia je yang jaga..

lastly yang terbaru aku duk kat tempat en. Fuad yang lama xsampai brapa lame je~ then i lost the place when the permanent staff ada kelas AND RAJU take over the place walaupon all my drawing mutiara bangi besepah2 kat situ~ bila dah pindah duk depan ni mmg susah da laa kau nk berkomunikasi ngn kak biha yang bg aku projek~ dia dal x dengar sbb ade sindron headphone full bass volume~ memang x dengar laa jawabnya kalau aku panggil masa duk jauh ni~ duduk belakang dia pon kene mesej baru sedar~ apetah lagi duk jauh~

sungguh laa malas nak fikir bila dah duk jauh2 ni~ sgt2 malas~ jauh nak bertanya~ jauh tau x~ J.A.U.H.  hahahha~ entry ni entry lama gilaa yang dah jadik draft~ so, aku update dengan cerita2 baru n letak gambar kanak2 ni je~ tu pon gambar masa awal2 dulu~ cheh~ punya laa lama aku simpan sume gambar ni~ teruk betul! heheheh~ so, here uolss gamaba2 yang ade dalam lappy ni~

dari car park
langkah kanan~
ex-partner meja sebelum aku nye tempat
kene take over~ T_T
EN. Fuad~ lastday NEA



beg EN. Fuad pegang tu penuh hadiah sebenanya!
baru nk tulis nama kat hadiah~
aku pon sama~
Our Boss n His Wife.
Ar. Norman
Adibah Hamizah

Uthman Rozaidin
Dari Kiri, Mell, Myzaa. n, hmm~









               

Syed Sufy~ first day dekat NEA,
 dah terus boleh makan
uu~~ uthman usya mell~~
this is Mirul~ last day praktikal di kat NEA.
  























 Dan demikian lah ceritera kami di Keluarga Norman Ezane Architect~ sapa2 nk apply jadi trainee kat sana boleh laa hantor resume ke opis ni~ nk alamat, nak no tepon, nak no. fax. nak email~ tu sume hangpa bulih google k~

                       till the, salam uols~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...