Tuesday, March 12, 2013

When 3 Of Us spend time Together

Assalamualaikum~
hye sayangs~ after all we met at the poli~ it was hard for us~ yes, i do admit, all of us got a hard time with them~
but here, in the name of friend~ we are still stand together~ and i do hope our friendship will last forever ~ insya'Allah~ our fiendship under his blessing~

kat sini x nak cakap laa sangat~ sebab dah la ma gila  x update entry~ so, this entry is all about us~

Husai...
hope kita jatuh bangun sesama sepanjang kite naik sem 5 enam ni~ mungkin aku x grad skali ngn ko memandangkan aku BANYAK sgt yang sangkut sem lepas sebelum kite Li memandang kan banyak perkara yang aku kene buat double dari ape yang ko akan buat sem depan ni~ ko aku kire sgt beruntung~ mungkin juga tidak~ susah sebenarnya nk bina bonding antara kaum hawa sebab dari teknik lagi aku dah nampak sifat perkauman sesetengah perempuan yang memilih bulu untuk berkawan~
husai, aku harap ko x la macam tu~ aku hargai sume kengkawan aku~ ko la aku cari waktu aku susa xde orang nk hulur tangan membantu~ aku sangat2 menghargai jasa ko~ sanggup ko turun bawah buat design / wd ngn aku~ sungguh aku hargai~ aku naik atas pon di layan mcm ape je~ aku xnk laa kenang lg sikap classmate aku sendiri yang aku anggap macam.... *biarlah korang dengan anggapan sendiri* aku sendiri xnk sebut~ sbb marah aku pon bukan nye jenis long lasting~ kalau kat sini dah la marker permenet~ buat lupa nk padam je nanti~ terus dosa sepanjang hayat~

husai~ i just wanna say sorry for all my bad behaviors towards you~ gaduh bertumbuk tu biarla sifat sementara sebab aku dah nampak dekat siapa dan orang yang macamana yang boleh dijadikan kawan sepanjang masa aku~ eventho masing2 ade lifestyle sendiri walau ko penuh dengan skandel2 yang bersepah~ but still we're toghether~ thanks~

it's the first time we met and we played together after waktu LI ni~

waktu broga~
usai~ sorry sebab ko xde time tu~ and gambar broga pon x banyak~ aku MALAS NK CERITA BANYAK pasal broga sebab tau ko x suke~ so.. gambar pon aku compile sikit jela~ tu pon gambar aku ngn pymm je la pon yang ada~ gambar bedua ngn pymm pon xde~ =,='


broga yang pancit penat and sesat =,=,
and the rest are the picture by wasap~ sunway yang aku x dapat g~ gambar usai memanah~ and soo on~ 




guys~ aku cukup hargai korang by all those ape yang korang penah buat dulu~ thanks~
till then~ salam~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...