Thursday, April 4, 2013

Triangle~

assalammualaikum~




dia~ cik siti hajar siwa~


diaa~ badrul hisyam fauzi



fenomena yang tengah berlaku


dan dia~ please do something~ im tired of this~ =,='


susah betul aku nk mulakan entry ni~ entry ni pon terjadik atas sebab2 yang x dapat di elakkan~
Cik Siti Hajar Binti Siwa~ sesungguhnya tolong lah hentikan drama swasta yang telah anda coretkan ni~ jalan cerita dia x menarik kay~ haa~ dah lama aku pendam ni~ bile dah memendam jgn la sampai aku bedendam~

as soon as you couple with mr. Badrul Hisyam Fauzi also known as one of my bestfriend you dah mula buat musuh~ aku xnampak mane cacat cela korang nye relationship~ n well~ aku xnampak kenapa dan apa perlu kau cemburu dekat aku~ dosa apa aku buat dekat kau? apa yang aku buat kau sakit hati jiwa raga pankreas kau?rasa2 macam xdek~kut laaa ko mmg aim aku dari mulaa lagi~

nak dijadikkan cter lawak nye~ dari gambar sem 1 kut.... cter dah basi laa cik siti hajar~ bg aku ko dah xperlu ungkit cerita yang dah lepas~ xkan ko xpenah dengar~ let gone be by gone~ yes i do admit~ ko ade hak nk tau~ but supposed to be hanya tau~ bukan mengungkit dalam keadaan ko sendiri yang x rasional~

korang punya relationship in good condition~ n why~ why did you have to be the one who messed up your relationship? atau sebab ko xboleh langsung tgk aku? aku? aku kawan bad~ aku kenal dia dulu dari kau~ dan fitri~ kebetulan yang aku dan bad x menyangka~ dia perantara antara aku ngn bad~ aku kenal dulu bad dari kau kenal dia~ n aku x  pernah kacau relationship korang~ aku siap doakan korang hepi~

n the most important thing is~ dari awal ko create drama swasta ni hanya aku mampu diam dan diamm~ but today~ sorry hajar~ i need to clear things up~ ko bukan nye seorang yang boleh terima aku~ aku pernah kata ngn bad~ why dont we met~ all of us~ be friend~ but seems ko lagi suka angkat aku~ lambung aku as one of your anemy~ or your only anemy~ aku dah jadik malass sgt2 nak fikir~ aku ni da la seorang yang malas nk berfikir tentang perhubungan~ n ko ajak lak debat topik ni~ alahai~ memang fail terang2 laa~





aku malas nk letak caption~ =,='



ade yang aku makan ko kang~



dan diaa~  saksi segalanya~
tolong lah hajar~ hentikan drama swasta ni~ ko patut thanks to bad yang sleama ni susa payah untuk jaga relations korang yang kadang2 dah nyawa2 ikan~ aku hanya mampu mendengar dan bagi nasihat~ why dont both of you survive till the end~ bukan perang yang macam kanak2 x cukup umuir nk rebutkan pakwe bagai~

kite dah twenty hajar~ twenty! bukan budak2 belasan tahun yang still pakai baju skolah~ yes i do admit~ cerita bulan 12~ nk banggakan apa lagi? dosa ke dia keluar ngn aku? atau ko nk haramkan dia keluar ngn aku? boleh kau nyatakan atas dasar apa ko cnk bg dia jumpa aku~ xnk dia keluar ngn aku? boleh kau nyatakan sebab dia cik siti hajar?

tolong lahh~ aku dah letih ngn drama x bertitle ni~ n the worst thing is~ knapa la aku boleh involve dalam relation korang~ penat lahh~ penat yang bukan di buat2~

buat kali terakhirnya aku cakap~ ko patut bersyukur dapat orang macam dia~ orang yang masih sanggup dengan perangai ko yang macam x membesar tu~ cemburu tanda sayang~ betul dah tu~ tp ni dah macam nk ajak bertumbuk je~ kalau nk pon boleh je~ aku boleh la bukak gelanggang~ lama dah aku tinggal~ ko patut jaga relationship korang~ antara kau ngn dia~ kitorang hanya kawan istimewa~ x semestinya kawan istimewa mampu duduk  di tangga teratas hati seseorang tu~ melainkan hati salah seorang tu yang pejal macam konkrit~

aku mintak maaf kalau selama ni aku mengucarkacirkan hubungan korang~ but you should know hajar~ ko sepatutnya jadikan kawan temana istimewa ko as one of your friend to~ not trying to create an anemy~ aku block kau dari twitter sbb xnk ko terasa tentang perhubungan kitorang~ tp malang nya~ bnde ni tetap berlaku~ dan aku masih x faham~ apa yang ko nk~ n apa yang ko harapkan dari aku~ dari bad~ n dari relationship korang ni~ think deeper as you can hajar~ think!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...