Thursday, August 30, 2012

jangkitan GangNam-Style

# Oppa Gangnam-Style!
ha~ ni lah yang aku mula2 jumpa masa sufr image kat encik google!




holla!!
Aslammualaikum~ x jawab dosa~ kalau jawab~ awak sayang kat saya! =) *tersipu2 kejap!
hahaha~
so, entry kali ini berkisarkan tentang lagu korea yang tetibe meletupp bakk ang~ cemana lagu ini boleh termeletup ye..? haaa~ teknologi zamann laa kan~ ceq dapat tau pon hasil duk ralit main twiiter. tp via *tweetdeck la kan* #tgn d bahu, mata juling ke langit# hahah~ cek duk sakan main unmensi jadi pelik dah depa duk hashtag oppagangnamstyle ni~ jadah nye gangnam ni~ dengan berianya lah ceq pon p lah google jap~ tp tgk gambaq pakat kartun blaka~ mna cek mau! hahah~ nk pulak time tu duk surff u-tube~ taip je la gangnam style nI~

Masa tgk jadah Gangnam-Style ni, aku punya la xde daya, hati, limpa, pancrease, usus dan sgalanya nk tgk balik vid bodo tu~ sbb nmpk l*ca* tau~ >.< tgk sorang2 aku yang malu~ segan makk~ hahha~

nak di jadikan cerita~ ondeway nak balik Amsbernam~ denga pulak lagu ni kat Era~ oops! femes nye lagu ni~ ingat yutubers je yg layan~ rupanya dah kua kat radio~ ke aku je yang x mngalami perubahan...?haa~ aku ni denga radio dlm keter je~ kalau dah bukak laptop~ xde nye aku bukak radio~ lagu dlm laptop melambak aku x dgar lagi~ *pdhaldahmuakasyikulanglagusama* hahha~

kalau uolss nak tau~ sebenanye lagu gangnam ni ada maksud yg kite xtau~ ye laa~ yang korang duk hadam sampai lebam tu pasai syok tgk pkcik tu joget2 dlm video tu~ kann~ lain lah kalau uolss master in korean language~ kompem lah paham mende yang duk pakcik tu me rapp poo~

nih budak kelas aku~ xsudah2 OppaGangnam-Style dia tu dari kat kuliah~ masuk studio~ balik bilik/rumah~ tu je yang aku dengar deme sebut~ hak lain2 xdak pon~ pastu buat aksi ni~ *tirusepertisaya* maksud aku~ x sudah2 mngajuk pakcik tu duk joget2 dlm video tu~ haiyoo~ aku ni perempuan lol~
>.< aduhai~ stress dapat bebudak lelaki yng super hyper and a bit obsess with the song~ even i know its just for a while~  kikiki~

dari td aku nk bukak hikayat lirik lagu oppagangnam-style kat tanah melayu ni, x terbukak-bukak lagi~ maafkan saya~ *suaraconanvesinabil* hahah~ nah~ bace lah sendiri~ then made a conclusin eyh~

sedutan episod lalu~ eh! sejak bila berepisod..?
hahah~x, nk tunjuk~ ni la video yg mnyebabkan aku xde hati, jantung, limpa, pancrease nak tgk tu~ hahah~
mngarut x sudah2~ nak dijadikan cerita~ aku jalan2 dlm blog pon tgk~ besepah dah entry sakit gangnam ni~ hehehe~





so~ take a look kejap~ and tgk lahh~ hahah~
tu je hikayat tuk mengreducekan jiwa duka lara saat ni~ tata readers!
assalammualaikum~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...