Tuesday, August 21, 2012

ragam budak-budak waktu kelas OSHA jam 11malam

hey~ Assalammualikum~ x jawab dosa~ kalau jawab sayang~~ hahahah~
ni entry dah lama dah~ cuma baru nak taip~ bian~~

Entry ni cuma berkisarkan tentang ragam budak2 
Diploma Seni Bina Semester 3 dan Budak2 Integrasi Sesi Julai~

aku x ingat tarikh dia bila~ p 2-3 weeks jugak lah before start cuti raya~
En. Isma nk buat kelas malam ganti kelas oha bila entah~ 
ke ganti topik yang x sempat sudah~
btw, akui xde lah sempat mengabdikan gelagat mereka2 ni suma~ ada yang x sempat nk usha, 
kelas dah habis~
hahah~ 
tu lah cter dia~
so, yg aku sempat usha ni, sikit jelah~ sbb mostly ayg aku x sempat nk usha,
boys yg dduk kat belakang lah kan!! hahaha~

ni antara gelagat mereka! 
take a LOOK!

ni, EiYa
haa~ ni aku nak cter pasal gegirl ni~ hahah~ oke, nama dia Ain Alya~ boleh search kat pesbuk kalau berkenan eh! hahah~ 
sebelum ni dia ada affair ngn laki yg bediri kat sebelah dia tu~ hee~ nama dia Fizree Shah~ ktorang panggei lee je~ sempoi!
haha~ alya tyme dlm kelas osha tu tau x dia buat apa..? haaa~ ni yg dia duk buat!
nampak je mcm khusyuk! tapi~~~
aku tau dah kalau dia ni dapat pen ngn kertas~ mnyonteng kartun laa~ ape lagi~ hahaha




Ni, Fatin~
fatin ni sempoi je~ orang dia pon lembut je~ hahah~
fatin dlm kelas muka dah start blurr sakan dah tu~
hahah~ tahan ngntuk lettew~ tapi, tahan2 ngantuk dia~ superb woo~





Ana~
 dia bg aku, keje bagus~ superb laa~ kutt~
sbb according to lec nak~ dia boleh fulfill~
tp, bab pnyampaian maklumat~ delay~ heee~
time osha haritu, aku yakin je ana ni boleh AKJ sem ni~ khusyuk giler kot~
mcm xde setan2 yang ganggu dia~ hahaha~





Myma~
aku xnampak dia buat apa time osha haritu~
beby block dia~ so, aku xleh nk agak dia buat apa~ huhu
myma ni bab design agak femes ngn gelaran suka tukar design~ 
idea dia mencurah2 kott~
hahah~ ade je design yang dia nk tuka~ aku nk dapat satu design pon susa~ dia senang je~ hahah
gudluck mimoh!






 beby ni time osha buat2 khusyuk je tu~ sbb duduk betul2 depan isma! hahaha~
beby ni PR dia bagus~ hahah
and satu benda ni mmg paling syok~
ramai betul yang bela dia~ hahha
senang ouh jadik dia ni~ suma rajin jaga~


Cha~
aku close ngn dia masa sem 1 n 2 setengah~ pastu wassalam~
haha~ sbb apa wassalam aku xdapat nk agak lah~ hee~
masa kelas osha~ cha dah lost track dah~ aku nmpak tu~ tp cam biasa lah~ duk depan isma~ bukan boleh buat pe~ heheheh~
dah la xleh nk nyembang! hahah~ cha jenis yg close ngn lec~ so,
any information~ xde hal la kalau dia dapat dulu!



 Echa~
hahah~ dia pon sama jugak~
ni geng2 buat2 khusyuk je kat depan tu~ sbb dekat ngn isma!
hahaha~ sian~`


Eypa~
currently dating with zul~
dia ni cinonet je~ kecik~ si zul tu pon cinonet gak! hahah~
epa ni jenis kuat nyembang~ tp dlm kelas haritu dah terpisah ngn mimoh~
xde lak aku tgk dia mnyembang! haha~
nk pulak duk segeng depan isma~ mmg keraih diam bisu ler kejap!


 yang baju biru tu Abrar~
abrar ni orang kuat surau! hahaha~
tp betul la~ dia mmg ahli kariah pusat islam psis tu~
dia aku rasa ada double pesonaliti laa~ hahah~ lua kelas cm yb2~
dlm kelas lain~ heee~
dlm kelas haritu pon aku dok tgk dia nongkat dagu je! haha
xde kate khusyuk bobonar ngadap isma tu!


Syam!
dia kire pro dlm design! dia warna lawa~
dia  lukis lawa~
mmg ada tgan seni lah dia ni!
aku tgk kat tangan dia ada pen~ tau dah mnyonteng~
bukan mnyalin~ dalam hati, cpatlah kelas habiss~ hahaha~


 Lee~
orang yang aku kata mula2 tadi ada affair ngn eya~
heheheh~
dia dalam kelas kalau ngntuk~ nauzubillah!
muka mcm orang stim xcukup zat!
hahah~ tu lah muka kalau dah ngantuk~


 Lan~
ahli tomoi masa kini~ hahaha~
dia lebih dikenali sbgai Lan Toi~
aku pon xpaham asal gelaran tu mlekat kat dia!
dalam kelas tu dia dah start mnyembang dah ngn setio~haha~
aku dah tgk hangpa suma dah kelaut!


 Setio Bagus Cahyo Putra Bin Khamim~
ye~ nama dia paling pelik dan paling panjang sekali dalam kelas~
tp, nama apak eh~ pendek je~ hahahaha~
setio ni aku xtau la asal dalam kelas pemes sgt~
papehal~ mesti setio dulu~ xpaham aku~ hahah~





Iman~
heh~ dia ni lagi hanyut! lost track sungguh time klass~ haha

yang kat tengah tu namanya~ Ajrul Qadri~
hahah~ ajrul ni dah mcm nk mlekat kat dinding dah dia ni~
ngantuk sgt dah la tu wei~
haha~ i guess his mind are thinking about going lie down on the bed!





MAT (kat tgah2 tu)
heh~ dia ni~ hari2 n suma kelas dia tdo~
xpenah aku ygk dia missed x tdo dlam kelas~ kelas mna je yg dia xtdo..? 
kelas strick pon selamba badak ayam itik je dia tdo~ hahaha~
mat~ mat~


that red in colour is Ayap~
hahah~ dia ni mnganga je tgk isma kat depan~ akurasa dia one of orang yg boleh bertahan lagi dengar isma cakap apa~ hahaha~






PAYSAL
ni pon dak kelas b~ haha
padahal aku x mention pon sesapa dak kelas b lagi~ hee~
dia aku tya mira tgah buat pa~ sbb aku xnmpak dia~
mira cakap dia tgah main2 ngn pen~~ hahaha~
bosan nau dah tu~ aku rasa jap lagi tercampak pen tu kat lua tingkap~




 faiz~ ni budak kelas b~ hahah
mcm aku dah mention je yg sebelum2 ni dak kelas mna~
haa~ faiz ni je yang aku rasa khusyuk kot~~
dia siap selak2 lagi nota cik isma bagi kat dia~
aku xtau la selak bosan ke selak nk semak~
=)




ni lak FAIZ,
tapi 3A la~
faiz ni aku tgk dia diam je~ tgk je isma terangkan pe bende tu~
takdek la kate nk kacau orang ke ape~ hehehehe~



ZUL~ currently dating with EYPA
zul aku tgk tangan dah mnongkat dahi dah~ hahaha
dia dah ngntuk dahh~~ hahhaa~ mostly dalam kelas ni dah xtahan ngantuk~
wuwuwuwuu~


ni HUSAI~
husai dak kelas B~
dia member sesekolah dengan PYMM~
hahah~ ni lg la~ dari start sampai kelas mula2 sampai ke habis~ keje asyik mnyembang je ngn pymm ni~ heheheh~
tu jeler kje die~



Okeh~ Ni PYMM~
like i said before~ dia sesekolah ngn husai~
keje dia duk balas mesej "onlyone" dia sambil nyembang ngn usai~ tu je yang aku nampak~ xde nye kate nk tumpu isma ngajor kat depan~ whahaa~







KAKAK QSB 3B
haha~ kakak ni aku xtau apa nama dia~
tapi kakak ni dah maried tau~ muka dia cute~ dia pon jenis soft2 je~ hahah
nmpak matured la s wife orang~
=)



TyQa~
haha~ deme dak kelas 3b ni dah start bukak kitab master plan design dah~
heee~
tu pasai lah deme khusyuk bonar wat kje~ isma kat depan pon diorang jeling2 je~
xde pon khusyuk sangat~ hahaha~


ni MIEDA~
mida ni lembut je~ gelak pon sopan2 je~
tapi kat asrama~ wassalam~ haahahha~ suke ngusik orang~ suka gelak~ suka nyembang~ hahah~ tu la mida~ and~~~~ design dia~ superb~ suka tgk dia warna~ lawa sangat~
rindu nk dgar dia ceramah malam2 time bosan wat kje 3 4 pagi~ hahah~


UYUN~
si budak hyper aktif tersangat! hahha~
uyun suka bebudak~ sangat suka kanak2~ dia mudah mesra~
n uyun juga jenis yang x boleh lack of attention~ heheh~
tu pasai kje dia duk ngacau orang je time kelas isma tu~ alahh~ bukan kelas isma je~ semua kelas rasanya~~ wewewewe~
EHeRM~
hahah~ ni kje dia duk mengobserve orang je malam tu~ buku kat tangan mmg ada~ ada untuk describe orang~ isma punya cerita tu mmg dah hanyut lama dah~ bhahah~ bila dah hanyut ngn cite isma~ tu yang bila isma tya dia KELAM JE~ ada ke isma tya bangunan NIOSH kat mna..
mna lah budak ni tau~ xmemasal kne bodo ngn ismaa~ haha~ isma mmg kuat mmbodo kan orang~ so x kesah la~~ heheheh~ btw, rupanya bangunan NIOSH tersebut di BANGI~ and dia kata kat roundabout~ masalanye lakan~ raoundebot kat bangi tu bukan satu je yang ada! hee~





MIERA~
kan aku dah kata~ budak2 kelas B suma dah bukak kitab master plan~ haah~
termasuk lah si miera ni~ heeee~ dia bukak kitab ni ngan uda~ so, aku tgk jelaa~ =)



UDA~
heheh~ tadi duk bukak kitab~ skali aku tgk balik~ dia dah mnyembang dah ngn nas~ xpasti lak nyembang ape~ xbpe dengar~ hehehehe~ =)
BEN HARITH~
dia duduk paling kanan sekali~ aku xde gamba dia sorang~ so, aku buh jela gamba nI~ heheh~
dia ni rambut dah ttup dahi nk ke mata dah tu~ huuu~ dari rambut cacak2 sampai dah kusut masai xmandi~ dia duk main lah ngn tepon dia x sudah~~ hee~ =D


yang ni NAS~
pompuan sebelah dia tu junior sem 2~ =)
dia ni aku tgk jenis diam bila xde geng2 dia~ huhuhu~
kesian dia bila tercampak lua~ trus cde kawan~ ;) hehehe~
xpe~ ni skrang dah duk asrama~ so, dah alive lah~ hahha~ ni dari duk nyembang ngn uda~ padahal mula2 td diam membisu je~ =P



tulah dia serba sedikit pasal budak2 ni dalam kelas OSHA~ ada ramai lagi~ sekelompok lagi aku xdan nk describe~ soke lah~ hahah~ gamba2 ni pon saje nk intro orang nye yang mna~ kang duk sebut nma bukanuolss kenal pon kan~ so, aku guna pendekatan yang dekat! cewahh~ dekat lah sangat~ heheh~



so, here is the true of SUASANA malam tu lah actually~
haha~ i dont care if my english is bad!


nilah suasna malam tu~ 


encik isma yang pakai baju biru tu~


area2 budak laki ni~


saja2 snap gambaq!


haha~ dah macam2 gaya kan..?


so, ni lah hikayat yg tergendala~ terbengkalai~ dan tertunggak~ serta tertangguh sebab malas nk tulis~ heee~
hope you guys enjoy reading it!
*mcmadaorangnkbacaje!

3 comments:

nuratiqah abdul hamid said...

lawak lah bace . org dgr osha . ko perhati kan orang .. haha

nuratiqah abdul hamid said...

hahah . lawak lah . org dgr osha . ko perhatikan orang .. haha ,

Unknown said...

heheheh~ tu la kje aku malam tu~ hahahah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...