Friday, August 31, 2012

repost demam Gangnam!

lerr~ aku duk walking blog hangpa tau aku jumpa apa..? hahaha~ aku tgk pon duk gelak~ depa satu family duk pakat joget gangnam ni tgah2 raya pertama~ haahh
the things is~ aku tabik springg sama tu family sebab satu family yang sangat2 besar dan sangat2 happening dan ceria~ dan sporting dan sangat2 best~
mna lah ada orang pg2 raya duk minx2 maaf~ duk main minx duit raya~ tup2
depa buat teaser gangnam-Raya~ hooyeah~ vid mereka juga sangat2 menarik~ and mostly and mmg pon obvious try PSY tu~ the one yg cetuskan fenomena gangnam ni~ hahah~ nahh~ tgk jelah vid diorang tu~

haiyaaa~ video cannot be shared laa~ aku pon pelik~ tapi kalau korang tgk~ korang akan gelak guling~ hahah~ dis one i found as a lawak~ tapi kalau psy yg joget~ aku nampak pelik benor dah ghopenyer~ hahah~ so, here i'll give you the link of suasana Gangnam Raya~



sorry lah kalau uolss tegk kali ni entry kelam kabut skit~ bese lah~ aku ni mne ghety lagi pakai link2 blaka ni~ mata pon dah rabak x tdo 2 3 hari nio~ nk kasi up skit~ siap entry ni aku nk wassalam dah~ hahah~ so enjoy!

btw, klep video depa ni siap masuk papaer lagi kot!! hahah~
glemerss mreka!


bakk ang~  tp comel ouh family ni~ theyre gathered together~ do an activities such as vacation~ sangat homely~ i just want to a part of them or atleast~ i get a feeling of being in a big~ big~ bigggg~ family~ doing an activities together and so on~ hahah~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...